22 december 2013

4e advent.

Strax dags att sätta i Anita Lindbloms julskiva från 1975 (oslagbar) och börja klä julgranen. Vi lyssnade alltid på den (LP-versionen) tillsammans med mamma då vi klädde granen då jag var barn och jag blev så glad då jag för ett par år sedan hittade CD-versionen på Ginza.se. Det är viktigt med traditioner.
Därför kommer här bild på årets pepparkakspensionär.


Julklapparna är inslagna - alla utom två - julstädningen, hmm, inga kommentarer, men jag tror vi pyntar ovanpå dammet även denna jul. Mysbelysningen på så ser det bättre ut. Årets julkort borde ha kommit fram till dem de blivit skickade och de såg i år ut så här.



Här ännu bilder på glaspärlesnögubben och -tomten.




Sist men inte minst vill jag önska alla där ute en riktigt Fridfull Jul och ett fantastiskt Gott Nytt År 2014!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar