10 mars 2013

Länge sen sist.

Har varit lite mycket på sistone. Efter en grande finale med ett tåg som var tre timmar försenat i torsdags, ett föredrag på det andra inhemska på fredag och en begravning igår så bestämde jag mig för att ta ledigt resten av helgen. Struntade i solskenet och gick upp på mitt favoritrum istället för att se över nyanskaffningarna från pärlaffären i Lahtis förra veckoslutet och beställningen från Buttinette som kom i veckan. Och naturligtvis hade jag köpt EN pärla för lite för att äntligen få klart ett dödskallearmband med bling. Så letandet fortsätter.
Här kommer två födelsedagskort och ett armband som jag hittade delarna (och idén) till i Lahtis.

Födelsedagskort till en 8-årig tjej!

Min pappas födelsedagskort. 

Blom-armband, Love it! Detta behåller jag själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar