16 februari 2013

Ny dator

Har funderat en tid. Skaffade en ny laptop i höstas till mina studier, men efter otaliga tågresor i timtal utan dator p.g.a a) den har inte rymts i väskan b) har inte orkat bära den då den är så tung c) har inte haft nån nätsticka så bestämde jag mig för att skaffa en liten och lätt Macbook air. Så idag bar det iväg till affären. Lite tur hade jag allt för de hade sänkt priserna på dem i förrgår.
Så kom jag då till installationen. Lyckades aktivera nån funktion för synskadade som gjorde att musen inte funkade och en man pratade hela tiden. Och detta alltså medan jag skulle välja land, språk o.s.v. Vet inte vart jag hamnade och när, men kanske det reder upp sig. Fick bort funktionen efter att ha googlat med min andra bärbara...
Memorywire-armband i grönt med Howlite-dödskallar, metall-, glas- och sötvattenspärlor

Örhängen med svarta Howlite-dödskallar metallrosetter och glashjärtan, beställning (tror jag)

Ett halsband med rosa keramikpärlor,
 passande ett set jag har från förr, dessa pärlor kom från Kina 

Pärlemorvitt läderarmband med porslinspärlor och bokstäver.
Till en tjej vid namn Ullis. Alltså till mig själv.

Få se nu om jag lyckas sätta in bilder från förra helgens alster...

2 kommentarer:

  1. Gillar armbandet till Ullis skarpt!! ;) Var får man tag i såna bokstäver?

    SvaraRadera
  2. Roligt att du gillar det! Bokstäverna finns på www.pagoni.se. Men A:na var slut då jag beställde så därav blev det Ullis. ;-)

    SvaraRadera