05 augusti 2012

Jag vann!!

Helmisatama.com hade en sommarsmyckestävling på facebook som jag deltog i med två olika smycken - och jag vann!! Med detta Swarovski-halsband (har haft en bild på det tidigare också - ursäkta för det)

Det var minsann en trevlig överraskning!
Har tagit en liten paus i panel-målandet förra veckan och faktiskt pysslat lite smycken igen. Och ett födelsedagskort åt min käre make som har födelsedag idag.

Halsband med blommor av pärlor. Blev tyvärr något kort. Om inspirationen faller på ska jag göra om det så det blir lite längre. Annars får det bli present till någon yngre tjej.

Armband med Tila- och magatama-pärlor.

Fotlänk av restpärlor från brudsmyckena. Blev faktiskt ganska nöjd med detta om man får säga så själv!

Armband, blev lite väl långt för min arm, men kanske den passar nån annans?


Min makes födelsedagskort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar