12 april 2012

Det går hårt!

Det händer en hel del på vinden i mitt blivande pysselrum just nu. Golvet är slipat och målat första gången, väggarna är skivade och jag håller på att spackla och slipa. Tapeterna borde komma vilken dag som helst, då ska skåpen beställas. Det är mycket kvar innan jag kan flytta in, men det börjar så småningom ta form. Och nya ideer kommer varje dag. Nu är jag inne på att sätta skåp med spegel-skjutdörrar längs en hel vägg för att få rum med alla mina tyger och ull. Perfekt med stora speglar då man håller på med nåt sömnadsprojekt.
På tal om sömnadsprojekt så är 1/4 nu klart, har ritat mönstret till nr 2 ikväll och konstaterat att det behöver en hel del modifiering innan det kommer att passa.
Som tur har man 2 assistenter som gärna hjälper till.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar