01 maj 2014

Valborg kom och gick.

Passligt med en ledig dag mitt i veckan. Trots att jag som vanligt somnade på soffan redan 21.30 med en hund i famnen. Sen imorgon en seminariedag och helg. Fick äntligen hem min alldeles egna polerings-trumlare igår och har självklart provat den med detsamma på ett gaffelarmband jag började med på kursen. Nu har jag bara en rundtång modell större på kommande från Tyskland, har beställt via en riktig "kara"-affär i stan, en sån som har öppet 07-16 vardagar. Sen borde jag ha de verktyg och tillbehör jag behöver. Och oj vad mycke bestick jag hunnit skaffa under tiden jag väntat på resten! Vet inte hur jag ska ha tid att jobba. Eller studera. Eller bygga klart sommarstugan och sköta trädgård och hushåll här hemma. Hmm. Prioriteringsfråga som vanligt.
Dagens bilder.

Födelsedagskort till pigg 95-åring

Gaffelarmband med grå sötvattenspärla

..från andra hållet, gaffeln är i nysilver, modell franska lijan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar