23 september 2013

Nya tag!


Fick äntligen sorterat pärlorna som kom på posten från Kina i somras. Skrivbordet är överfullt med diverse projekt, sådana som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Ett evighetsprojekt som axlarna ber om nåd bara jag tittar på det och sen sådana verk som jag provat en bit och inte blivit nöjd med.
Var en tur till svampskogs ikväll och kom hem utan en endaste ynka svamp. Ska tydligen hålla mig till "mina" ställen, verkar inte gå så bra att försöka hitta nya. Kallt har det blivit också.

Halsband med swarowski-bicones, tänkt att passa till armbandet i bakgrunden,
 ett tidigare projekt. I eget bruk.

Halsband med mörkblå goldstone och swarowski-kristaller.

Lönnlövshänge med ängel.
 (Blir jag trött på ängeln tror jag att jag byter ut den till ett enkelt hjärta.) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar