20 april 2013

Nätshoppingen går inte alltid som man tänkt sig.

Förra helgen hittade jag den perfekta festklänningen till vår lilla helg-tripp i sommar. På nätet i en nätshop som de gör reklam för på tv i tid och otid. Klickade ner den i köpkorgen och beställde hem den tillsammans med en underklänning med finfina spetsar i storlek M. Klänningen var sista exemplaret och den råkade finnas i min storlek. Den var petrolium-blå, med halvärmar och storlek 38. Vad jag sen fick i paketet var en underklänning med finfina spetsar i storlek M och en lavendelblå nattsärk, med tunna axelband och storlek 36. Koderna var fel och påsen redan öppnad. Den jag fick är dessutom ca 50€ billigare i shoppen än vad det står att jag ska betala på räkningen (där det dessutom fanns en bild på klänningen jag faktiskt hade beställt - inte den som fanns i paketet). Alltså vad tror de egentligen? Att jag inte ska märka hur fel det blev och bara glatt betala? Varför inte skona kundens bensintank och meddela att den är slut i lager istället för att skicka något helt annat? Så trött man blir. 

Örhängen och halsband med lila sötvattens- och glaspärlor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar