26 januari 2013

Kort till en liten prinsessa

Lördag igen. Följer med spänning med hur de blir klara med min "lilla" pärlbeställning som jag lade i måndags till Kina. Ena dagen 34,25% klar, nu redan 81,82% klar. Helt otroligt hur de kan hålla koll på såna små procenter. Efter att ha hittat den pärlshoppen från en annons i Beadstyle på min slappa lördag förra veckan konstaterade jag att trots tullar, mervärdesskatter och stora fraktkostnader så måste det bli billigare att köpa storpack direkt från Kina. Så nu har jag beställt bl.a. små silverfärgade metallpärlor och svart läderrem så det borde räcka för husbehovet denna livstid. Eller åtminstone för några år framöver. Bara de kommer fram som de ska. Kanske man trots allt skulle öppna en egen liten nätshop/butik i uthuset till sommaren? Har ju så lite andra saker för mig just nu så. 
Här ett kort till en liten prinsessa som föddes förra lördagen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar