24 november 2012

Dåligt minne

Ska jag skylla på gårdagskvällens julfest med mina underbara arbetskamrater eller bara allmänt på för många bollar i luften just nu, men hälften av vad jag skulle ha från stan idag lämnade i butikshyllan. Kom inte ens ihåg att det faktiskt var just för de sakerna jag egentligen skulle till stan. Och inte för fleece-jackan som råkade passa så himla bra. Det var alltså tillbehören (läs olika papper i blå nyanser) till årets julkort jag skulle ha. Och det kom jag på först då jag kom upp i pysselrummet med den nya supersnygga skrivbordslampan jag hittade på Säde, och alltså såg modellen på årets julkort på skrivbordet. Suck.
Tillverkade ett par örhängen för att trösta mig lite. Var ska detta sluta då jag bara glömmer allt nuförtiden?
Örhängen med glaspärlor och Svarowskikristaller och -hjärtan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar