23 december 2011

Dan före dopparedan

Semester. Och naturligtvis börjar den med ösregn lämpligt dagen före julafton, så det ser dåligt ut för den vita julen i år.
Huset är pyntat - ovanpå skiten - som min syster så vackert uttryckte det. Eller, litegrann har vi städat, men inte som förr i världen då allt skulle ut ur skåpen och diskas, tvättas och torkas. Mitt pyssel finns ännu framme på tre bord i olika rum och jag är inte riktigt redo att städa bort det heller då jag vet att jag får slita fram allt igen på Juldagen.
Den här kransen beställde en arbetskompis, och den blev faktiskt rätt snygg om jag får säga det själv.


Och eftersom jag knappast kommer att göra något inlägg imorgon på julafton, så önskar jag alla en riktigt GOD JUL med en variant av årets julkort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar