06 oktober 2011

Verkstad

Har man inget pysselrum så får man väl ta och skapa sig ett. Åtminstone ett tillfälligt. Så helt kallt städade jag ur ett par skåp i grovköket, tömde bänken och ställde fram strykbrädet att ha lådor och papper på. Tyvärr så räckte utrymmet bara till ungefär hälften av kort-tillverkningsprylarna så symaskinen står kvar på köksbordet och smycke-grejerna ligger kvar över hela vardagsrumsbordet och golvet.
Det fina med min nya verkstad är att det finns stereoanläggning så jag kan rocka loss till gammal hederlig 80-tals musik samtidigt som jag pysslar.
Drömmer dock fortfarande om det ultimata pysselrummet där alla prylar kunde få plats och jag kunde få breda ut mig precis så mycket jag vill. Kanske någon dag...



2 kommentarer:

  1. Hej hej, kan du reservera ett hjärta åt mig? Blev köpgalen då jag såg halsbanden :) /Heidi

    SvaraRadera
  2. Det går bra. Vilket vill du ha? :-)

    SvaraRadera