15 juni 2011

Invalidiserad

Med en stukad armbåge gör man inte så mycket. Knappt så man får på sig kläderna på morgonen ens. Vore kanske lika bra att bara stanna i sängen och tycka synd om sig själv. Tack och lov för värkmediciner säger jag bara!
Sambon har plockat fram alla mina kort-tillverkningsgrejer åt mig, men hur gå till väga med bara en funktionsduglig hand? Tror jag ska göra ett försök i alla fall. Det kan ju inte annat än misslyckas. Borde dessutom åstadkomma 5 födelsedagskort och ett till ett bröllop i en mycket nära framtid (inkommande lördag) så detta blir tufft! Att man aldrig lär sig att det skulle lönas att ha några extra kort på lager för oförutsedda olyckor som denna...
Här är annars mitt livs första beställningskort. Hoppas att det nått fram till sin nya ägare vid det här laget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar